Amic de l'Odi

Amic de l'Odi
Odiem i odiarem

diumenge, 13 de juny del 2010

Un mundial becainero

Fart de que la gent m'aturi pel carrer per demanar-me que actualitzi, fart de que les mares de Barcelona m'ofereixin la més que dubtosa virginitat de les seves filles a canvi d'un miserable apunt, ja que la cartellera no està per etxar cohets, i estic inmers en un litigi amb mercadona del qual parlaré properament, donaré avui la meva experta opinió sobre el mundial que s'està jugant a Nova Zelanda.

Si el partit inaugural Sud-àfrica - Mèxic va ser per tallar-se les venes, el Anglaterra - EEUU d'ahir no va resultar menys lamentable. Quan va marcar Gerrard vaig pensar que potser seria un partit animat, però vam poder comprovar fins a quines cotes de patetisme pot arribar el futbol durant els 80 minuts següents, arribant al seu clímax amb l'espectacular gol dels americans. I tinc entès que l'Argentina - Nigèria anterior també feia sagnar pels ulls. Corea del Sur golejant (ara 2-0 és golejar) Grècia. Quina bona castanya ens espera.


Per cert, abans de l'esmentat partit dels anglesos, vaig llegir (al marca crec) que EEUU seria la selecció revelació de la copa. Com pot ser revelació sense jugar? Si sabem que jugarà de puta mare ja no és revelació no? Periodisme de merda.

Hope

En fi, vaig a lobotomitzar-me per treure'm la cançoneta de la Shakira del cap, i després aniré a votar. Espero que després de l'operació tindré més clar quin candidat triar.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Del partit d'Argentina tots els mitjans han destacat la "gran" actuació del Messi. És més interessant anar a veure jugar a l'equip del meu barri, que es troba al grup 3 de la Primera Territorial, que qualsevol del Mundial.

Senyor Merdevalista ha dit...

Digui que sí, mossènyer Albert B. i R. Si avui jugués, abans aniria a veure el Martinenc.

Remitjó ha dit...

Els americans encara no han aprés a jugar. Són grans atletes, però no juguen bé... encara. El dia que aprenguen no els guanyarà ningú.


(potser he estat massa categòric)

sànset i utnoa ha dit...

Llàstima que no sóc anglès -o algerià- que si no em guanyaria la vida de porter de la selecció...

*Sànset*

Txisky ha dit...

Els kaisers apunten alt!

Anònim ha dit...

Litigi amb el Mercadona? ja pot començar explicar-ho.