Amic de l'Odi

Amic de l'Odi
Odiem i odiarem

dijous, 26 de maig del 2011

Redempció

Aquests últims dies s'ha parlat llarg i estès del pressumpte amariconament d'aquest humil blogaire a arrel del premi Tramuntana. Amb l'objectiu de desmentir aquests rumors, tornem als orígens del blog. Cercarem el Sant Greal, la idea primitiva que va engendrar tot aquest espiral d'odi en el que vivim.

Per fi tindràs el què et mereixes

Finalment he decidit passar a l'acció. Ja n'hi ha prou. #notenemosmiedo.

No, no estic parlant de les acampades que tenen els polítics acollonits, si més no fins al proper partit del barça. Amb l'inestimable ajut de dos odisfèrics més, hem segrestat a Pablo Motos i al seu ego i els hem fotut una bona pallissa. Aquí tenen el document que així ho acredita (no el puc penjar directament per consell del departament legal).

Espero que el gaudeixin tant com jo. Que aprofiti!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

heu apallissat en pablo i no m'heu dit res!

Llesca ha dit...

Llavors a qui collons tinc lligat i amordaçat dins de la furgoneta? Macagunlaputa.

Anònim ha dit...

Quin mal gust! tot ho fa així de "brutu"?

ueccsss

Txisky ha dit...

N'està segur que és en Pablo Mocos?

Ruben ha dit...

Em sembla que és el vídeo de més mal gust que he vist mai... fins i tot pitjor que goatse...

Sergi ha dit...

pons 007, em sap greu, és d'aquelles coses que surgeixen a l'instant i mira, si les deixes passar al final no les fas.

Llesca, no ho sé, però espero que sigui en Josep Cuní.

Helena Arumí, doncs sí, ho faig tot igual, m'agrada deixar emprempta per allà on passo. Ja m'entén.

Txisky, ara que ho diu...

surfzone, gràcies, m'ho prendré com un cumpliment.