Amic de l'Odi

Amic de l'Odi
Odiem i odiarem

dilluns, 26 d’abril del 2010

Un gerontofílic suelto per l'eixample

Donat que aquesta puta merda de blog és el més semblant que tindré mai a un diari personal, hi abocaré alguns pensaments i/o vivències que no voldria que caiguessin en l'oblit.

El cas que exposaré a continuació pot resultar molt inquietant, me incluyo. Que ningú em malinterpreti, la gent gran mereix tot el nostre respecte, admiració i atenció; però això passa de castany fosc.

Al gimnàs del costat de casa hi ha un tio, que no deu tenir més de 30 anys, que només parla amb socis que ja han superat l'edat de jubilació amb escreix. Cada vegada que me'l trobo a la sala de màquines no puc evitar seguir-lo amb la mirada, i contemplar amb estupor com única i exclusivament es relaciona amb el selecte club de posseïdors de la Targeta Rosa. D'acord que és un gimnàs vell-friendly, però sempre hi ha algú que conserva la dentadura amb qui xerrar, i en qualsevol cas sempre queda l'opció de mirar constantment al terra com faig jo. En canvi, aquest noi passa tot el matí donant conversa a veterans de la guerra civil (americana).

Mira si es buena persona, direu. Doncs no dic que no, però fins a cert punt.

Hola maca... Treballes, estudies, o agonitzes?

L'altre dia, als vestidors, vaig ser testimoni directe d'un pas més en aquesta escalada de perversió. El jove va proposar a un d'aquests samaranchs d'organitzar un soparet tots els colegues del gimnàs. M'és impossible visualitzar la quedada i posterior fiestuki.

Darrerament he patit terrors nocturns relacionats amb aquest tèrbol assumpte, agreujats avui per la visita a la Fira de la Terra (que mereix un post, no, un blog per ella sola).

Tan sols espero exorcitzar així els meus dimonis interiors i poder dormir tranquil d'una vegada per totes.

18 comentaris:

Remitjó ha dit...

Només una pregunta. A la porta del seu gimnàs, hi ha una bandera amb l'arc de Sant Martí?

Si la reposta és sí... corre Forrest, corre...

Ruben ha dit...

Ja el planyo en la seva visita a l'esmentada fira... jo hi vaig anar a parar un any fa temps i al final vaig escapar-me cames ajudeu-me, allò semblava la fira de la secta XDDD

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Si em permet...jo se d'un cas preocupant que fins i totva gosar demanar una cita i propostes clarament deshonestes, a una sesentona casada amb el marit mis agonitzant.. prometent-li mantenir-la. I el paio no en tenia ni 30... en fin cadascú...

Llesca ha dit...

No subestimi la capacitat de gresca de la tercera edat: miri com lluiten i l'empenyen per tal de pujar al tren i agafar lloc; miri com corren que se les pelen per poder arribar abans que vosté a la caixa del super; miri com es riuen de la mort al creuar pel mig del carrer sense mirar si venen cotxes. Són unes bombes d'energia i temeritat.

Unknown ha dit...

A partir de quina edat s'és gerontofílic?

Ep, no per res, per saber-ho.

Anònim ha dit...

Podria apuntar-se a l'esmentada festuki i dedicar-ne un post, a l'estil de periodista "d'investigació" que tant està de moda. En cas d'aconseguir sortir-ne, entraria als altars del periodisme.

Ruben ha dit...

Mr. Llufa, crec que no és l'edat d'hom el que compta, sinó la diferència entre la d'ambdós... caldrà posar valors a l'equació, no obstant.

Sergi ha dit...

Remitjó: no va gens desencaminat mestre, però que gens gens desencaminat...

Surfzone: només li diré que hi havia un nen d'uns 6 anys completament en pilotes corrent amunt i avall que ens va donar molt que parlar.

Srta Tiquismiquis: sí sí, per descomptat, cadascú és lliure de fer el que vulgui. Però la meva àvia que ni la toquin!

Llesca: molta raó, aquesta gent està de tornada de tot i tenen més experiència que els adol·lescents. Compte amb ells.

Pere Llufa, surfzone: s'és gerontofílic quan la persona que li agrada gaudeix d'un DNI de validesa permanent.

Albert: m'encantaria apuntar-m'hi, ja que la curiositat em mata. El problema és que em queden 40 anys per ser-hi ben rebut.

Josep ha dit...

Una imatge val més que mil paraules:

http://www.gaydreams.info/wp-content/uploads/2008/03/old-fat-gay-naked-men.jpg

Josep ha dit...

I ja posats:

Gay Oldie Dreams

Sergi ha dit...

Josep, com ha pogut enllaçar aquí aquesta web, mestre??? Que no n'hi ha cap d'aquestes en català o què?

sànset i utnoa ha dit...

Això serà l'antònim més clar de la pedofília, dic jo.

*Sànset*

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Aquest paio no estarà a sou del gimnàs?

Sergi ha dit...

Sànset, una definició pròpia de l'IEC.

CETINA, doncs ara que ho diu podria ser un gigolo... Ahir me'l vaig trobar pel voltant del camp nou. Però va ser abans del partit, no després, així que no li puc assegurar.

Senyor Merdevalista ha dit...

Què dius, ara? Un professional del col·leccionisme d'herències al gimnàs? El que faltava!

Anònim ha dit...

Així m'agrada, que malpenseu d'un pobre animador sociocultural!

Sergi ha dit...

Senyor Merdevalista, podria ser un dinio local, podria ser, mestre.

Noa literal, he estudiat seriosament aquesta possibilitat, però no respon a la realitat, cregui'm.

Jordi ha dit...

Li agraden només els iaios o també les iaies? Hes homogerontofilic o bisexgerontofilic?