Amic de l'Odi

Amic de l'Odi
Odiem i odiarem

diumenge, 13 de març del 2016

Deadpool

Hollywood segueix en la seva línia d'aprofitar qualsevol tovalló de paper de les deixalles de Marvel per fer-ne una pel·lícula amb altes probabilitats d'èxit. Doncs heus aquí Deadpool.
La peli comença amb uns crèdits honestos molt aconseguits i recomanables, on ja identifiquem que això no serà una més de superherois: El protagonista parla amb la càmera, explica com serà la seva propera masturbació, i té la llengua més bruta que les mans de la família Pujol :) 

Pero no solo de groserias vive el hombre. Les escenes d'acció són prou aconseguides per mantenir la nostra dissipada atenció el temps suficient per distreure'ns de la manca de govern a Espanya ;(

Ja hauran endevinat que, seguint l'estil trencador de Deadpool, he decidit afegir uns smileys a les entrades d'aquest blog. Espero que de la mateixa manera això els animi a passar per caixa sense que s'adonin que els estic venent la mateixa merda de sempre ;)

Oh no, penjant aquest imatge m'estic follant els drets d'autor!

Per cert, vaig tenir el plaer de veure-la al cinema Phenomena de Barcelona. Molt bé tot, excepte pel públic que s'havia congregat a la sala. No sé si sortien del Club de la comedia o les seves crispetes estaven ruixades de MDMA, però no deixaven de riure exageradament per totes i cadascuna de les ruqueries que vèiem en pantalla. Una mica de respecte per favort, que aquí hem vingut a odiar!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Servidor encara no ha anat mai als cinemes aquestus. Amb el que m'explica de l'ambientillu encara m'ho pensaré més.
En quant a la peli, no sabria dir-li. És d'aquestes que només veuré si me la trobo per casualitat algun dia per algun canal...

El senyor gerent

Sergi ha dit...

Senyor Gerent, el cinema és prou recomanable. Hi vaig tornar per veure una reposició de Blade Runner i l'ambient aquest cop va ser totalment respectuós, tot i emplenar la sala.