Amic de l'Odi

Amic de l'Odi
Odiem i odiarem

dijous, 4 de març del 2010

Sense temps

El meu nou modus vivendi comporta nombrosos avantatges, però durant aquests dies he pogut comprovar que el meu temps lliure s'ha reduït dràsticament, així que encara no he pogut anar al cine. I tenia moltes ganes de veure The lovely bones, ja que darrerament vaig restret i sembla ser que l'efecte laxant que provoca Peter Jackson va molt bé per tirar avall. El que em sap més greu és que no puc llegir ni comentar els estupendus escrits de tots vostès.


Imatge d'arxiu

7 comentaris:

Senyor Merdevalista ha dit...

Tranquil, alguns diria que encara tenim menys temps. Avui és el primer de molts dies que puc dedicar-lo a llegir-vos. Gairebé sempre va així la cosa: primer llegir, després escriure.
Què tal la independència, però? Vaig llegir el darrer post, però al final no vaig poder comentar-lo. Ànims amb la nova vida.
He sentit a dir que la nova d'en Jackson és bastant fluixa. A veure si puc anar a veure la de la Bigelow aquest dissabte. Recomanades: "Das weisse Band" (Haneke) i, SOBRETOT, "The Road".

Cuida't.

PD: Puto Kluivert, quin crack! I quins mistos cap al final...!

Remitjó ha dit...

Bé, descansin tots dos del bloc, però sense abandonar-lo que després fa molta, molta mandra. Senyor Merdevalista, a vostè (que no es deixa veure el pèl ja fa dues setmanes)encara li queda per explicar com va anar aquella classe iniciàtica...

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Si que fa temps que estàs desconectat! Ara al Barça ja no juga Kluivert, juga un que li diuen Slatan però ve a ser més o menys el mateix.

Anònim ha dit...

No pateixi, els meus monstres de Lovecraft custodiaran el bloc en la seva absència.

Anònim ha dit...

Menys temps però molt més aconseguit i aprofitat, segur! La independència és més important que qualsevol pel·lícula!

sal i sucre ha dit...

Prengui-s'ho amb calma, no fos cas es penedís d'haver-se independitzat.

Sergi ha dit...

Senyor Merdevalista, ditxosos els ulls! Com pots veure, tens a la gent ansiosa pere rebre notícies teves. Merci per les recomanacions, sobre The Road he sentit de tot però la teva opinió decanta definitivament la balança a favor. Molta salut, mestre!

Remitjó, ja veu que no acabem d'abandonar-lo, i em temo que així serà fins el dia del Judici Final. Mala herba...

CETINA, a Zlatan li dóno vot de confiança fins a final de temporada. No sé que pensar-ne, de moment.

Mecànic emprenyat, moltes gràcies senyor.

Albert, doncs així és, t'asseguro que no perdo tant el temps com abans!

Sal i sucre, no porto ni una setmana però em sembla que és la millor decisió que he pres mai.