Amic de l'Odi

Amic de l'Odi
Odiem i odiarem

dimecres, 19 de maig del 2010

Bailando con lobas

Dimecres passat, els 4 inquilins del pis patera vam sortir a sopar junts per fer pinya (ni que haguéssim de jugar la final de la champions, però bé...). Després de prendre quelcom pel Born, ens vam dirigir a un centre d'intercanvi multicultural barceloní anomenat Opium.

Doncs bé, mentre xerrava tranquilament amb el company, una rosseta espectacular va venir directe cap a mi i em va començar a perrejar descaradament. Quan dic descaradament, em refereixo a practicar el coit, però amb roba pel mig.

Em va comentar que venia de California, la terra promesa, i em va preguntar d'on era jo. Quan li vaig dir que de Barcelona de tota la vida, se'n va anar tan ràpid com havia vingut.

From Barcelona?? Wrong answer

Aquesta anècdota tan loser em ve com anell al dit per definir la sensació que m'ha deixat Robin Hood: en Ridley Scott et va escalfant la bragueta, però no t'acabaràs menjant un rosco.

Tenen una alternativa molt més recomanable a Un ciudadano ejemplar, la història d'una venjança amb dos collons, com feia temps que no vèiem. Un polvo bien hechao, vaja.

9 comentaris:

Remitjó ha dit...

Sí, sí, però segur que en Robin Hood no et proporciona "material pajillero" per anar tirant durant una bona temporada...

Josep ha dit...

Tornem a un clàssic: respostes errònies a l'hora de lligar.

Si tens la pell bruna, pots dir que ets de Còrsega, Sardenya o Sicília. O Cuba o Brasil.
Si tens la pell més clareta, que ves d'Escòcia, Islàndia o Suècia.

Hi ha gent que funciona per tòpics ridículs, i creuen que si ets cubà o brasiler follaràs més i millor que si ets alemany o polonès.

Sergi ha dit...

Remitjó, al loro, que la Cate Blanchett es del més interessant de la peli.

Josep, a toro passat tots som Manolet! Per la propera vegada no dubtis que ho faré. Sóc el clàssic moreno mediterrani i si dic que sóc de la itàlia profunda cola perfectament.

Josep ha dit...

Xipre, Malta, Mònaco... hi ha un art secret en esbrinar ans de presentar-se, quina procedència causarà millor impacte a la femella target.

Llesca ha dit...

Coincideixo amb la seva impressió respecte Robin Hood. La vaig anar a veure ahir. Prometia, però plof. Efectivament, sort de la Cate Blanchett. Vestuari, ambientació i pagesos amb cares brutes, molt bé. Cagades en la música; una de les més lletges: el moment de la festa a Nottingam, quan el Robin i la Marien es foten a fer el ball tendre, comença a sonar una cançoneta irlandesa, "Women of Ireland", que de medieval en té poc i, per què irlandesa? No estem al bell mig d'Anglaterra? Com aquesta, algunes pifies més, les quals opino que eren fàcilment evitables.
Ah! I una altra cosa. La creu que hi ha al mig del poble, és una creu de les que en diuen "celtes", típiques d'Irlanda (tornem-hi); que jo sàpiga a Anglaterra no n'hi havia.
Ha quedat molt pedant tot això?

Anònim ha dit...

Ja per la promoció, aquesta de Robin Hood no em feia massa el pes. No acabava de veure el Russel Crowe en aquest paper.
Sobre l'experiència de la californiana, què creus que hagués passat si la resposta hagués estat "I'm Catalan"? El desconeixement del lloc (per desgràcia, dubto que sàpiga tan sols que es troba a Catalunya) pot ser una eina d'intriga que otorga un punt d'interès.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Que li passa darrerament a Ridley Scott? A veure. Gladiator estava bé, però no passava de ser un gran "homenatge" a Espartaco, Ben-Hur i Quo Vadis. Que s'ho faci mirar!

Sergi ha dit...

Josep, l'únic que no faria mai és dir que sóc del Vaticà.

Llesca, el cert és que em fa una mica de ràbia la gent que diu que tal peli és una merda perquè es veu una fletxa que no va ser utilitzada fins 3 mesos després dels fets narrats. Robin Hood és una merda perquè sí, i punt.

Albert, pot ser que no vagis desencaminat. Ho tindré en compte per la propera vegada que em passi, d'aquí 8 o 9 anys.

CETINA, Scott realment no és el que era. Després de "gladiator" el devien lobotomitzar.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Molt millor "Bailando con zorras". On va a parar!